أخر الموضوعات
. شاهد المزيد .

الثلاثاء، 6 فبراير 2018

شرح ازاي عمل بين فيزا او ماستر كارد من الصفر


البين هيكون لي اي موقع

 بس احنا هنكلم عن بين المديونيه مثلن
اول حاجه هنخش علي الموقع BIN Codes من هنا



 عشان نعمل البين 
1 اول خانه هنكتب united states هتلاقيها ظهرتلنا ندوس عليها
2تاخه هنخطار visa
3 خانه دي بتاعت البنك دي بقا هتكون احنا عيزين البين لي ايه مثلن احنا عوزين البين لي مديونيت الفيس فا هنشوف الفيس بوك بيتعامل مع انهو بنك طبعا بيتعامل مع اكبر البنوك في امركا نعرف منين بقا هنروح علي موقع لارجيت بانك ان يونايتين ستاتدس ونشوف البنك هناخد اكبر بنك كوبي بس متقفلش الموقع هنحطو في الخانه دي طبعا هيكون لي فروع كتير نخطار اول بنك مثلن
4 واحده بقا دي بتاعت البين هنا نبدا الشغل بقا هنخطار اي بين هيظهرلنا معلوماتو تحت تادر تخدو كوبي من تحت تمام بس احنا اتفقنا مثلن اننا عيزين البين ده لي المديونيه فا احنا دلواتي عيزين فيزا تكون 1مفيهاش فلوس 2تكون معموله بيزنيس 3متكنش ينفع نعمل بيها شوب تمام
فحنا دلواتي عيزين بين ديفيت مش ديفيت  طب ايه الفرق مبنهم بين ديفت الي تادر تعمل بيها اعلانات مموله بتكون فيها الشروط الي التلكو عليها فوق تمام كريديت بقا الي بيتكون فيها فلوس اصلن دي منادر نعمل منها اعلانات مموله
تمام تمام دلواتي نعرف منين بقا هنروح علي الموقع ده من هنا 


هتكتب الكود في الخانه الي في النص تمام تمام هدوس انتر هيظهرلك تحت معلومات البين ده كريديت ولا دليدت ينفع نشوب بي ولا لا وكده انتو بقا بي مزاجكو تخطارو الي انتو عيزينو بس احنا كا شرح متفقين ان ده بين مديونيه تمام طب دلواتي بين دليديت صعب اننا نجيبو فا ممكن اوي منلقيش بين بلموصفات الي احنا عيزنها هنعمل ايه هنروح لي موقع بتاع البنوك الي التلكو متقفلهوش تاخد البنك التاني وتخطار اول فرع هيظهرلك زي ما عملنا تاني لحد منلاقي البين المطلوب كده البين طلعناه وتمام تمام كل جاده طبعا الباقي بقا سهل علينا نفتح موقع بتاع البينات نحط البين نحطو ع موقع الفحص هيطلعلنا فيزات عادي وخلاص 

شارك الموضوع مع اصدقائك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق